[O1] Auto Gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar262
    Classic
    • 2011
    • 35

    [O1] Auto Gaśnie

    peb, zgłoś wyłudzenie na policji, tak jak radzą inni.
    Ja tak odzyskałem niespełna 90 PLN-ów, jak baba mnie usiłowała orżnąć na necie. Policja wbrew pozorom tak szybko nie umarza (psują im się statystyki)
    cezar262
  • fidodido
    Rider
    • 2010
    • 440

    #2
    [O1] Auto Gaśnie

    Pomogliście raz liczę że pomożecie i teraz.

    Rok temu obroty wariowały i czasem auto gasło po wrzuceniu luzu podczas jazdy- tylko na gazie.
    Odwiedziłem wielu tzw. mechaników aż w końcu trafiłem na człowieka który wie co robi.
    wyregulował mi auto kazał jechać do gazownika aby dostosowali ustawienia instalacji gazowej do instalacji PB.
    Udało się ostatnie prawie 24 mies były błogie aż do momentu kiedy 2 mies temu padły mi wtryski gazu, skończyło się na regeneracji i kalibracji.
    Niestety po odebraniu auta problem z falowaniem obrotów, sporadycznym gaśnięciem powrócił.
    Mechanik owy sprawdził auto, byłem także u gazownika który już rozkłada ręce (gazownik to pracownik firmy AC) powiedział mi że od strony ostawień nie jest w stanie już nic wyczarować.?
    Czemu udało się rok temu nie udaje się teraz zaradzić powyższemu problemowi.
    W czym tkwi problem - jak go rozwiązać.?
    Dodam ze falowanie i sporadyczne gaśniecie auta występuje losowo,nie sposób ustalić powtarzalności.?
    POMOCY.?
    Auto: Skoda Octavia I
    Kolor: Srebrny
    Pojemność: 1,8T 20V
    Moc: 150KM
    Typ silnika: AGU
    Gaz: STAG-4

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      A na benzynie nie ma problemow ?? Jezdziles wiecej zeby to sprawdzic. Cewki zdrowe
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • fidodido
        Rider
        • 2010
        • 440

        #4
        na benzynie jest ok. pół roku temu 2 pęknięte cewki wymienione
        Auto: Skoda Octavia I
        Kolor: Srebrny
        Pojemność: 1,8T 20V
        Moc: 150KM
        Typ silnika: AGU
        Gaz: STAG-4

        Komentarz

        • slike99
          Drive
          • 2007
          • 40

          #5
          Nie wiem czy do końca rozumiem problem, ale jak kupiłem auto też miał takie dolegliwości okazało się, że parownik/reduktor do wymiany. Nowy sporo kosztował więc pokusiłem się na regenerację i od tamtej pory wszystko jest ok .

          Komentarz

          • fidodido
            Rider
            • 2010
            • 440

            #6
            parownik sprawdzony 3 dni temu , po za tym jest nowy ma raptem 8 mies.
            Auto: Skoda Octavia I
            Kolor: Srebrny
            Pojemność: 1,8T 20V
            Moc: 150KM
            Typ silnika: AGU
            Gaz: STAG-4

            Komentarz

            • grzesiu2400
              Ambiente
              • 2009
              • 193
              • Octavia I (1U2)
              • AKL 1.6 MPI 101 KM

              #7
              Jaki typ wtryskiwaczy? Sam napisałeś że wszystko zaczęło się po kalibracji wtryskiwaczy, może gazownik lub kto to robił nie przyłożył się za bardzo ja kiedyś również miałem wtryski rozkalibrowane to prawie się nie dało jeździć, to może być pierwszy powód. Na drugim miejscu stawiam parownik, lecz nie jego stan techniczny a spadki ciśnienia w momencie gdy auto luzujesz np. na skrzyżowaniu. Może gazownik źle ustawił kompensację po ciśnieniu lub co gorsze może w ogóle nie ustawiał. Po trzecie proponuję zmienić gazownika, lub kupić sobie kabelek do centralki LPG i samemu zrobić wgląd w ustawienia.

              Komentarz

              • fidodido
                Rider
                • 2010
                • 440

                #8
                Valtec
                Czerwone
                Problem w tym ze rok temu był ten objaw i po kilku podejściach na tej listwie udało się rozwiązać problem a teraz po tej regeneracji wtrysków sytuacja się powtórzyła.
                Gaz regulowany za każdym razem w firmowym servisie firmy AC w Białymstoku, chłopaki już powoli mają mnie dość, najgorzej ze nie jestem w stanie wyczuć kiedy występują objawy czasem kilka razy dziennie czasem raz na kilka dni.?

                Panowie poratujcie już nie mam cierpliwości
                Auto: Skoda Octavia I
                Kolor: Srebrny
                Pojemność: 1,8T 20V
                Moc: 150KM
                Typ silnika: AGU
                Gaz: STAG-4

                Komentarz

                • grzesiu2400
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 193
                  • Octavia I (1U2)
                  • AKL 1.6 MPI 101 KM

                  #9
                  Kolego zrób to co ja bo miałem to samo i Valtek 3ohm był problemem zmieniałem wtryski co pół roku i zero efektu oczywiście na Valtek czerwone. Lecz kupiłem w końcu Magic Jet i do dzisiaj spokój. Na prawde nie polecam czerwonych Valteków najniższa półka!!! Warto wydać parę groszy więcej! Oczywiście Magic Jet to również nie rozwiązanie ale wszystko zależy od kieszeni

                  Komentarz

                  • fidodido
                    Rider
                    • 2010
                    • 440

                    #10
                    to powiedz czemu rok temu udało się ostawić to perfect a regeneracja wtrysków znów wszystko popsuła.?
                    Auto: Skoda Octavia I
                    Kolor: Srebrny
                    Pojemność: 1,8T 20V
                    Moc: 150KM
                    Typ silnika: AGU
                    Gaz: STAG-4

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      U mnie na Valtec-ach zero problemów- co prawda LPG mam w Clio ale to te same wtryski. Co do regeneracji- byłbym ostrożny- a raczej wolalbym nowe- koszt ok 120 zł za całośc. Być może inna instalka robi robote- nie wiem. u Kumpla w Volvo V60 2.0T tez Valteki dają rade.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • fidodido
                        Rider
                        • 2010
                        • 440

                        #12
                        u mnie tez dawały rade po ustawieniu przypadkowym trafieniu chyba w dobre ustawienia, po regeneracji znow sie wszystko posypało
                        Auto: Skoda Octavia I
                        Kolor: Srebrny
                        Pojemność: 1,8T 20V
                        Moc: 150KM
                        Typ silnika: AGU
                        Gaz: STAG-4

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          a ile płaciłeś za regeneracje? może cos spierniczyli i stąd ich szybkośc rozpylanie itd nie jest stabilne?
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • grzesiu2400
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 193
                            • Octavia I (1U2)
                            • AKL 1.6 MPI 101 KM

                            #14
                            Proponuję wizytę na forum LPG

                            Bo twoje objawy według mnie dają dużo do myślenia i ustawiania!

                            Komentarz

                            • fidodido
                              Rider
                              • 2010
                              • 440

                              #15
                              Zamieszczone przez rOBERTO795
                              a ile płaciłeś za regeneracje? może coś spierniczyli i stąd ich szybkość rozpylanie itd nie jest stabilne?
                              Regeneracja wtrysków jak i wszystkie regulacje odbyły się w firmie AC wiec wykluczam błąd na 90% ponieważ ufam chłopakom, wiedza co robią.

                              Wymiana wtrysków to ostateczność, tylko skąd mam wiedzieć ze to na pewno ich wina.
                              wydam kasę a problem zostanie i co wtedy.?
                              Wtryski MagicJet wszyscy odradzają, jak już coś to były by wtryski firmy AC bądź Hana

                              Na razie napisałem posta na forum firmy AC:

                              Zobaczymy co z tego wyniknie.

                              Jeśli macie jakieś jeszcze pomysły , jestem otwarty na propozycje
                              Auto: Skoda Octavia I
                              Kolor: Srebrny
                              Pojemność: 1,8T 20V
                              Moc: 150KM
                              Typ silnika: AGU
                              Gaz: STAG-4

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratoRS
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #16
                                Zamiast MG to lepiej OMVL wsadzic i tez bedzie bardz dobrze. Druga sprawa, ze teraz na tych mrozach dzieja sie rozne rzeczy, bo nie mamy na stacjach zimowego gazu
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • grzesiu2400
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 193
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AKL 1.6 MPI 101 KM

                                  #17
                                  To ci co Magic Jet odradzaja niech se te czerwone waldemary wloza i okresowo na ustawienia jezdza. U mnie po zamontowaniu calkiem inna kultura pracy silnika. I tak jak pisalem wczesniej wszystko zalezy od kieszeni. Oczywiscie ze Hana to najlepsze rozwiazanie. Ale nie dla twojej kieszeni : )

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratoRS
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #18
                                    OMVL kosztuje chyba mniej niz Magicy, chyba latwiej zamienic wtryski w listwie na kolejne w listwie, bo Magicy najczesciej sa pojedyncze i dodatkowo adapter trzeba dolozyc
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • slike99
                                      Drive
                                      • 2007
                                      • 40

                                      #19
                                      A jakbyś np. ruszył od 0 i jechał na maxa na jedynce potem jeszcze cisnął na dwójce do końca i wrzucił luz to zgasł by Ci ? U mnie tak było i tylko jak dawałem w pedał i wrzucałem na luz to gasł a falowanie obrotów było tylko jak odpalałem po dłuższym postoju jak się nagrzał było ok oprócz tego gaszenia.

                                      Komentarz

                                      • grzesiu2400
                                        Ambiente
                                        • 2009
                                        • 193
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AKL 1.6 MPI 101 KM

                                        #20
                                        Ja kupilem listwe Magic-ow nie pojedyncze i naprawde jestem zadowolony i nie zaluje tej decyzji. I nie trzeba zadnego adaptera.

                                        Komentarz

                                        • fidodido
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 440

                                          #21
                                          Zamieszczone przez slike99
                                          A jakbyś np. ruszył od 0 i jechał na maxa na jedynce potem jeszcze cisnął na dwójce do końca i wrzucił luz to zgasł by Ci ? U mnie tak było i tylko jak dawałem w pedał i wrzucałem na luz to gasł a falowanie obrotów było tylko jak odpalałem po dłuższym postoju jak się nagrzał było ok oprócz tego gaszenia.
                                          nie ma znaczenia czy cisnę czy jadę spokojnie jak już pisałem to falowanie oraz czasem gasnące auto występuje jak mu się chce
                                          OMVL co to.?
                                          Mrozy nie maja tu nic do rzeczy po 1 mam włączone podgrzewanie wtrysków po 2 przez pewien czas były bardzo rozsądne temp i syt tez występowała po 3 z tego co wiem nie ma czegoś takiego jak zimowy gaz paliwo a i owszem ale gaz nie
                                          Auto: Skoda Octavia I
                                          Kolor: Srebrny
                                          Pojemność: 1,8T 20V
                                          Moc: 150KM
                                          Typ silnika: AGU
                                          Gaz: STAG-4

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratoRS
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #22
                                            Zgadza sie, masz ta druga opcje, czyli 4 wtryski skrecone razem.

                                            Na dzien dzisiejszy do 1.8T Valteki to takie ciut slabe, biorac pod uwage ze na rynku wybor jest duzy.

                                            A regeneracja to tez nie jest 50zl
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • fidodido
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 440

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              Zgadza sie, masz ta druga opcje, czyli 4 wtryski skrecone razem.

                                              Na dzien dzisiejszy do 1.8T Valteki to takie ciut slabe, biorac pod uwage ze na rynku wybor jest duzy.

                                              A regeneracja to tez nie jest 50zl
                                              rzecz w tym ze przez prawie 24 mies. fartem nie fartem ważne ze udało się tak to wyregulować auto ani nie gasło ani nie występowało falowanie obrotów, teraz konfiguracja sprzętowa jest ta sama tyle ze nikt nie potrafi trafić znów tych samych parametrów ostawień. Jedyną zmienną była regeneracja wtrysków
                                              Auto: Skoda Octavia I
                                              Kolor: Srebrny
                                              Pojemność: 1,8T 20V
                                              Moc: 150KM
                                              Typ silnika: AGU
                                              Gaz: STAG-4

                                              Komentarz

                                              • grzesiu2400
                                                Ambiente
                                                • 2009
                                                • 193
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • AKL 1.6 MPI 101 KM

                                                #24
                                                Czy po regeneracji Waldemarow gazownik robil autokalibracje? Zbieral mape Pb jak i LPG? To jest istotne po takim zabiegu bo jak tak podstawowych czynnosci nie robil to wlasnie katujesz swoj silnik.

                                                Komentarz

                                                • fidodido
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 440

                                                  #25
                                                  odpowiadając na twoje pytanie: 99% na TAK chłopaki w siedzibie AC tzn w ich serwisie wiedza co robią.
                                                  Osobiście przy tym nie bylem ale w czwartek byłem u nich i podczas kolejnej już jazy testowej ustawiał mapę LPG tak jak PB
                                                  Auto: Skoda Octavia I
                                                  Kolor: Srebrny
                                                  Pojemność: 1,8T 20V
                                                  Moc: 150KM
                                                  Typ silnika: AGU
                                                  Gaz: STAG-4

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...